Мъките с колата започнаха още през миналият август месец ….. тогавашните симптоми бяха ,че като поседи повече от два – три дена колата ,без да се кара не искаше да пали от раз .Винаги палеше от вторият път ,дори с по-продължително въртене на стартер ,не искаше да запали от раз .
Без да му обръщам сериозно внимание продължих да си карам така колата …. Докато сега в големите студове проблема не се задълбочи доста …. Колата не-искаше да пали на 15 – 20 гр. Дори и след 5-тото въртене на стартер и съответно подгряване .
Палеше с въже през пред себе си .
След второто палене на въже я закарах на диагностика , проблем нямаше като изключим ,че съм с изключен дебитомер .
15 часа по късно както си карах и светна дюзата и изгасна .. Мотора беше на 50 гр. и оборотите на двигателя относително високи около 3200 ,че тогава изпреварвах . Няколко часа по-късно колата запали без никакво замисляне ,на другият ден на – 8 колата отвоно запали без замисляне и отпътува за повторна диагностика ..
Този път грешки да искам .
Имам следното питане регулаторите на 1.9 ЖТД 105, 115 ,116
И 2.4 ЖТД136, 140 еднакви ли са ? че според инфото в нета са взаимно заменяеми .
Второто което ме интересува ,от какво може да идва грешка номер 4 (0380) и какво означава грешка номер 1 (0404)…..
И последен въпрос понеже одеве преборих клапана за ГНП-то се натъкнах на твърди частици по него ….. Виждат се на снимката на върха на стеблото . Възможно ли е от тях да е дошъл и проблема . И след почистване проблема да изчезне .
Без да му обръщам сериозно внимание продължих да си карам така колата …. Докато сега в големите студове проблема не се задълбочи доста …. Колата не-искаше да пали на 15 – 20 гр. Дори и след 5-тото въртене на стартер и съответно подгряване .
Палеше с въже през пред себе си .
След второто палене на въже я закарах на диагностика , проблем нямаше като изключим ,че съм с изключен дебитомер .
15 часа по късно както си карах и светна дюзата и изгасна .. Мотора беше на 50 гр. и оборотите на двигателя относително високи около 3200 ,че тогава изпреварвах . Няколко часа по-късно колата запали без никакво замисляне ,на другият ден на – 8 колата отвоно запали без замисляне и отпътува за повторна диагностика ..
Този път грешки да искам .

Имам следното питане регулаторите на 1.9 ЖТД 105, 115 ,116
И 2.4 ЖТД136, 140 еднакви ли са ? че според инфото в нета са взаимно заменяеми .
Второто което ме интересува ,от какво може да идва грешка номер 4 (0380) и какво означава грешка номер 1 (0404)…..
И последен въпрос понеже одеве преборих клапана за ГНП-то се натъкнах на твърди частици по него ….. Виждат се на снимката на върха на стеблото . Възможно ли е от тях да е дошъл и проблема . И след почистване проблема да изчезне .
Comment